Recenzie (943)
Čo sme komu urobili? (2014)
Zase jednou Francouzská komedie, která mne hodně dobře pobavila! Sice jsem se hodně bál, když jsem v první minutě filmu sledoval průběh prvních třech svateb a tak jsem si říkal o čem ten film bude?! A měl jsem zbytečný strach, film je svěží a zábavný, velmi příjemná oddychovka!
Železné srdce (2014)
Za mne super! Surové, napínavé i když předvídatelné. Brad Pitt v této roli celkem zazářil!
Interstellar (2014)
Tak jak jsem se na tento film těšil a šel jsem hned na první představení, které v kině běželo, tak jsem byl celkem překvapený! První polovina, byla celkem překvapivá, originální námět a schopnost udržet diváka přilepeného na plátno. V druhé polovině, pro mne příliš dlouhého filmu, jsem se propadl do směsi nelogiky a nudy. Závěr už na mne působil, jakoby chtěl Nolan film rychle ukončit a nepřišel na nic lepšího, než v hodinkách zhmotnělé morseovce. Možná nedokážu žánr dostatečně ocenit, ale za mne to na víc než na tři hvězdy není.