Recenzie (94)
Mare z Easttownu (2021) (seriál)
Ani nezačnite pozerať. Neoplatí sa….!!!
Tiché miesto (2018)
Preboha, film bez rozprávania. To už ked sa dakto pusti do výroby takehoto filmu tak to musi mat nejaku stavu, co bude drzat divaka pri obrazovkach. hroza. odpad No a ešte vidim že režíser bol hlavný herec. Som si mohol myslieť…
Krvná pomsta (2002)
Ako ten začiatok začal, keď ho Terry nepostrelil keď vrah utekal, skôr sa nechal tak vyšťaviť až dostal infarkt.. no potom . Scenár neskutočný, možno som v úplnom úžase no nepamätám si momentálne lepší… TOP TOP TOP
Hra na skrývačku (2005)
De Niro je top, mala Dakota ani nehovorím. Koniec veľké sklamanie
Kde jsem doma (2020)
Naivné!!!!
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad - Smäd (2011) (epizóda)
By som chcel vediet Ktory debil tu pridava tie obsahy. Spoiler az po finale.
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad - Nech vedia všetci (2011) (epizóda)
If you keep in constant contact with your lover, she will get to know you too well… You lose thrill of discovery the mystery of not knowing. Secrets, if handled properly, can be extremely alluring. :)))
NCIS - Námorný vyšetrovací úrad - Chiméra (2007) (epizóda)
najlepsia časť deti moje
Bod varu (2021)
Toto je vsetko len nie thriller!!!
Tichý nepriateľ (1997)
7*/10