Recenzie (336)
Štvrté proroctvo (2009)
Ano, nebyl to špatný kousek! Bavil mě. Přece jen mám pocit, že toho sci-fi zde bylo až příliš. Moc velká pohádka. Afektovaný, přehnaný hlavní hrdina si mě vůbec nezjískal. Škoda "whisperingu", který mě vůbec neseděl a přišel mi zcela zbytečný. Námět s čísílkama a předvídáním si odemě zasluhuje 3*
Zábavný park (2009)
Příjemné překvapení. Spousta vtipých scén, dobří herci. Kristen Stewart jsem si neuvěřitelně oblíbil; ta nikdy nezklame...
Bláznovstvo (2008)
Prohulených 95 minut :-D Od filmu jsem čekal jsem víc. Hodně stereotypní. A když si to znova přeberu za celou dějovou linii jsme se dostali z bodu "A" opět do bodu "A" :-(
Comeback (2008) (seriál)
Jako blesk z čistého nebe je tenhle seriál. Jednoznačně ční nad všechny novácké srance poslední doby. Je pravda, že mi trvalo alespoň 5 dílů, než jsem se pořádně do "comebacku" vžil, ale ustál jsem začátek a stálo to za to! Z postav mám nejradši Ozzáka a nikdy se třeba nezasměju fórkům Tomáše. Postava Ivy je skvělým oživením! Krasných 70%- pro mě!
Hannah Montana - Film (2009)
Koukl jsem na tento kousek, abych aspoň trochu poznal tuhle mladou americkou hvězdičku. Asi pujdu trochu proti proudu, ale Miley mi nepřipadá jako husička, podle mě je hodně fajn:-) Slabší 3*
Máš padáka! (2004)
Opravdu jsem vůbec nečekal konec, ten mě hodně šokoval:-) Každopádně konkurence bezkonkurenčního "Cruel Intensions" tenhle kousek zdaleka není. 65%
Vyvolený (2000)
Ale jo, mě se to docela páčilo. Drama, se skvělou atmosférou, někdy až hrozivou. S. L. Jackson hrál výborně, působil opravdu hrůzostrašně. Pointa na konci mě ohromila a překvapila. Solidní 4*
Smrtonosná pasca 4.0 (2007)
Rozjetej akční nářez! Willis je úžasnej frajer!
Mŕtvy muž prichádza (1995)
Spostu emocí, skvělé herecké výkony. Mě se přece jen více líbil Penn; na konci, když vzlyká. Famozní představení.
Otcom na plný úväzok (2004)
Pohodová rodinná tříhvězdičková komedie. Bohudík za Liv, obrovské zpestření...:-)