Recenzie (2 031)
Mladá dáma (2024)
Jaxe řekne španělsky Scheisse ?????? Buť mám smůlu, nebo mi ty kokotiny někdo schválně přistrkuje přímo pod rypák. Mladá dáma je píčovina s píčou v hlavní roli, která netuší kdo a proč ji vobsadil do tý role. A tak se to roluje až se to doroluje úspěšně do konce. a zmatený divák si může v pohodě vodškrtnout hodinu a půl vyjebaně promrdanýho života.
Nočné kúpanie (2024)
Nojono..noční...opět sračka. Hlavní herec bazén, vojebává námět, scénář, režiji a nakonec i mě. Jebat do hlavy, copak, kdepak sou nějaký dobrý filmy ???
Zloděj mého srdce (2024)
Turecki snadno a rychle, aneb iak vijebat s divakom. ...Opět bohužel... Sračka.
Vlastná krv (2023)
Sračka.
Metóda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Hojer dokonalej magor, Markovič neskutečnej sympaťák, seroš mě vcuc, zamotal mi kebuli a vypliv dokonale spoko. Dýlka 6 kousků je ideálo, páč dyby to bylo delší, mohlo by se to v rámci natahování zprasit, a to by byla neskutečná schade.
Protivné baby (2024)
Píčovina..
Kosmonaut z Čech (2024)
Ani skifi, ani drama. Megaroztahaná plytká sračka, která jakoby se měla vrátit do dob Ikarie XB1, nebo tak něco? Hnusnej mluvící babouk, přitrouble sandlerovskej Adam, a toto málo zabalený do lacinejch kulis, jest krutě zalitý bezbarvým příběhem. Nerad bych se někoho dotk, ale je to sračka.
Mačacie zlato (2008)
Jsem silně spokojen. Moje favoritka v tomto díle je blbka Jema, vítačka s tátou na lodi je neskutečná prdel :-)
Zajatec japonských ostrovov (1980) (TV film)
Přečíst knihu..knihy, a pak to začít sjíždět. Jedno jaké zpracování, všechny jsou super. Moje srdcovka od malička.
V letu (2024)
Jsem totálně nadšen, klasická ujeťárna alá šup a z jalový kozy vymámíme tele. A to se povidlo, páč se jedná vo krimikomediji, a je to kriminální a i komedije, našlapaná turboakcema, zápletkama, akčňáci jsou miloučce blboučký, rekvizity stroje a tak jsou parádní a celkově mi to nahodilo mozkozávitnice k totální spokojenosti. A vo to de. No ni? :-)