Recenzie (179)
Transformers: Zánik (2014)
Vybuch, zpomalovacka, dojemna scena, vybuch , vybuch, zaber na slunce, konec.
Oceľová päsť (2011)
Tak americky naivni az to boli. Jinak zpracovani je fajn :)
Šialenci na snowboardoch (2001)
Bavilo :)
X-Men: Apokalypsa (2016)
Efekty dobre, ale uz je to prehnane, musel jsem si pak zvednout naladu Loganem ;)
Kong: Ostrov lebiek (2017)
Nebyt dementniho zacatku, kdy mu litaji vsichni do naruce, bych mu dal 5 :) - Ja si to uzil az do konce.
Ostrí chlapci (2016)
Horsi ctyri, za soundtrack a zpracovani 70s jsem nemohl dat 3 :)
Vianočná žúrka (2016)
Lepsi nez posledni Hangover :)
Krotitelia duchov (2016)
Zadna slava, je tam par peknych momentu (otaceni hlavy) a hezky Camea (Ozzy) , ale tim to bohuzel konci
Domov pre neobyčajné deti slečny Peregrinovej (2016)
Tak 4 s odrenyma usima a jen kvuli vizualu ;)
Resident Evil 5: Odveta (2012)
Neee, to byla takova sr.... kdo jim na to dava prachy, dyt to bylo tak blby, ze se nad tim museli zamyslet i ty zombici ve filmu