Recenzie (179)
Mars útočí! (1996)
62% je to cinknuty, pobavilo vic nez kdejaka 80%
Prepadovka (2011)
Poctiva rezba
Tajomná rieka (2003)
Sean Penn zase paycho :)
Pojedeme k moři (2014)
Tak docela milej film. Na to ze tam byli mladi herci to bylo zvladnuty. V podstate jsem se celou dobu bavil :) 65%
Rozprávky bratov Grimmovcov: Zloduch s tromi zlatými vlasmi (2013) (TV film)
Zprznena klasicka pohadka nemcema
Magor v podnájme (2006)
Docela dobry , rozhodne bavilo. Owen opet vytecnej
Sex Tape (2014)
No za 2 hvezdy a to jen diky Cameron, ktera i pres svuj vek vypada porad neuveritelne dobre
Hrajeme s Alim (2015) (relácia)
To je poprve co prehodnocuju a menim komentar , ale po shlednuti dnesniho dilu musim ric ze se to zlepsilo, zabavnejsi a cele to tak vice dava smysl takze z odpadu soupu na 2 hvezdy ( premyslim nad 3 ale nechci se unahlit ) :)
Hotel Rwanda (2004)
Úžasný film a mě seznámil s událostí, kterou jsem v té době nezaznamenal (větší starost mi dělalo jestli seženu lístek na Jurský Park). A zase mi ukázal jak jsou nase starosti v dnešní době bezvýznamné.