Recenzie (179)
Nechutně bohatý: Moc a zvrhlost Jeffreyho Epsteina (2020) (seriál)
Uplny souhlas s komentarem od “Marigold”
Jednotky vesmírného nasazení (2020) (seriál)
Vyborny Malkovich, obcas lepsi momenty , obcas slabsi - ale i tak bych ocenil pokracovani :)
MEG: Hrozba z hlbín (2018)
Chtel jsem dat jen 3 hvezdy, ale za tu finalni rucni praci na Mega zralokovi od JS jsou to jasny 4 :D
Drahokam (2019)
Spatna zvukova stopa spolu s mizernym scenarem - nic moc, pouze finalnich 20min stoji za neco a to nestaci
Polar (2019)
Mads 4/5 Pribeh 3/5 Brutalni nechutny secny , trapny humor -5/5 Tak celkově 2/5
Parazit (2019)
Tak to je na panaka , ten konec !
Divoké historky (2014)
Pecka
Psí ostrov (2018)
Pribeh nic moc , ale ztvarneni na jednicku
The Beach Bum (2019)
Tak to byla slabota :/
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Scenar slabsi.Akcni sceny originalni tak to ty 4 dostane :)