Recenzie (32)
Vánoční výsadek (2020)
Nesnáším tyhle sračky kde se armáda prezentuje jako lidumil, která nezabíjí a neshazuje bomby, ale humanitární pomoc. A nesmíme zapomenout na postavu tmavé pleti aby nás nikdo neobvinil z rasismu. Skoul jsem prvních 10 minut pak posledních 5 minut . Škoda , že mi tech 15 minut už nikdo nevrátí.
Greyhound: Bitka o Atlantik (2020)
Ani nevím proč 2 hvězdy, jak strašně bylo poznat , že jsou to jenom trapný béčkový triky.
Úkryt (2011) (TV film)
Jako film nic moc , ale jako pilot k seriálu by to šlo nenechal bych si ho ujít.
The Rental (2020)
Scénář a hlavně konec tohoto ´VELEDÍLA´ musela psát cvičená opice na kokainu, jiné logické vysvětlení jak mohlo tohle vniknou prostě není.
Antarktida (2020) (seriál)
Nabylo to zlé bohužel už ve 3 díle to s těma nápověda přehnaly bylo jasné jak to skončí i kdo za vším stojí.
Reality Z (2020) (seriál)
Tak tohle se fakt nepovedlo. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sputnik (2020)
S čí prdele tohle vylezlo?
Desatero hříchů (2019) (seriál)
Ti herci byly tak nesympatičtí ,že jsem se na poslední díl ani nedíval.
Dracula (2020) (seriál)
Ten třetí díl to celé posral !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zomboat! (2019) (seriál)
Dobrá kravina.