Recenzie (64)
Kate (2021)
Odfláknuto. Zničeno hromadou klišé. Spousta předvídatelného děje. Tak na jedno podívání. Vícekrát se dívat asi nebudu.
Všetko alebo nič (2017)
Za jedno podívání to stojí, podruhé se dívat nebudu. Chvílemi mi to připadalo jak nekonečné seriály typu Růžová ulice
Colette (2013)
Skvělý námět zmrvený podprůměrným scénářem i režií. Nemám chuť se dívat znovu.
Anna (2019)
Celkem slušný příběh doslova zmrvený spoustou nesmyslů. Za jedno podívání stačí, vícekrát se dívat nebudu.
Grandhotel Budapešť (2014)
Kombinace "Obsluhoval jsem anglického krále" s "Tajemství hradu v Karpatech" a "Adéla ještě nevečeřela"
Ostrov (2023)
Jen česká variace podobných filmů. Žádnou přidanou hodnotu jsem v něm neviděl. Byla obsažena všechna klišé těchto filmů.
Jan Žižka (2022)
Film plný historických nesmyslů, přeplácané nereálné bitevní scény, hromada snadno předpokládatelných filmových klišé, neskutečný patos. Celý film je asi tak kvalitní, jako když dítě dostane nejdražší hračky a tvrdí, že má nejhezčí hru. Vícekrát se jistě dívat nebudu.
Okrsok 13 (2004)
Kýčovité, plné nesmyslů a klišé. Jen pro milovníky jednoduché zábavy.
Salt (2010)
Celkem dobrý námět, ovšem zcela deklasovaný hloupým scénářem s nesmyslným dějem, stupidním chování agentů, směšnými bojovými scénami. Stojí tak za jedno podívání. Opakovaně jen pokud se vám líbí Angelina Jolie.
Vyvolená (2018)
Střílet z pušky se zahnutou hlavní? Relativně solidní námět, ale provedení fušeřina.