Recenzie (149)
Batman: Útok na Arkham (2014)
Mnohem lepší jak hraná verze.
V mene krvi (2016)
Nic co by tu už nebylo. Nic co by tu už nebylo natočené mnohem lépe. Debilní dialogy nesimpatičti herci.Hlavní slabina ,ale je ta kurevská utahanost filmu .
Kickboxer: Vengeance (2016)
Sračka, hodně špatná sra čka.
Tron: Dedičstvo (2010)
Jedna velká designově nabubřelá efekty protkaná nuda.
Fantastická štvorka (2015)
Miluji komixy.Kde jiní dávají 3 hvědy já dávám 5, pač miluji komixy, ale tohle byla srčka!!!!!!
13 hodín: Tajní vojaci v Bengázi (2016)
Super nářez chyběl mi jen herní ovladač :) který by mně totalně vtáhl do děje.
Ulica Cloverfield 10 (2016)
Velká podoba s The Divide mně vyloženě bavila a lákala film shlednout. Začatek perfektní pak už to jen upadalo a ten konec no ty pičo huř a směšněji to zakončit nešlo a neb jak pohřbit do sraček to dobré.
Piata vlna (2016)
Film ocení 13ky.
Koza (2015)
sračka citová vydíračka
Hrajeme s Alim (2015) (relácia)
Koukat na vyplou tv je větší zábava.