Posledné recenzie (43)
Tajný zákop (2023)
Ten konec me dostal -)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Konecne neco trochu jineho a zabavneho. Ocenuji obrovskou praci, ktera za tim musi byt. Bavil jsem se. Dostaly me fory na Netflix a vubec americkou produkci plus super vizualni zpracovani. Nevim jestli si hodnotici vsimli, ale opravdu kvalitni, nebo snad prelomove filmy se uz davno netoci, takze dnes hodnotime uz jen druhou a horsi ligu. Nelze srovnat s nicim ceskym, protoze je to original. Vadily mi jen zbytecne vulgarismy - ty uz nudi a srazi film. Boss v bazenu byl krok vedle. Jinak si to dam znovu -)
Zbožňovaný (2021)
Rozhodne jsem to nevidel naposledy. Nizke hodnoceni pricitam tomu, ze zde hodnoti prevazne generace pod 30 let, ktera ma vetsinove naprosto jiny vkus. Takze doporucuji -)