Obľúbené filmy (10)
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Prelet nad kukučím hniezdom (1975)
Tanec s vlkmi (1990)
Vtedy na Západe (1968)
Blade Runner (1982)
Kasíno (1995)
Kam se hrabe Godfather :)
Rocky IV (1985)
Moje absolutni srdcovka. Predstavuje to nejlepsi z 80.let a ideologie studene valky v delce 91minut.
Votrelec 2 (1986)
Skala (1996)
Nemám povolení držet zbraň. Tak ty nemáš pušku, jo? Já mám revolver. Tohle vědět, tak si ho vezmu, kurvanoha! Haló!