Recenzie (227)
Zelený rytier (2021)
Wow
Oppenheimer (2023)
Nudaaaa....
Moje láska, mon amour (2021)
Zaujímavý malý film, ktorý rozhodne vzbudzuje emócie. Niekedy je trochu nereálny, niekedy balansuje na hrane pedofilie, no celkovo dáva zmysel a pozerá sa príjemne. Trochu sonda do sveta rumunských ciganov, aj keď je to viac príbeh o mladickej láske, ktorý sa len odohráva na rozmedzí dvoch sociálnych skupín z iných krajin.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Je to hlúpe a to je najväčší problém. Naivné, jednoduché a nedáva to zmysel. Plus keď sa pridá, že je to úplne prázdne a vyčistené od Tolkienovej morálky a krásnych myšlienok, tak ostáva skutočne len vizuál. Počítačovo generovaný vizuál je fajn, ale brnenia, kostými a všetko ostatné dosť zaostáva. Ako veľký fanúšik Silmarillionu túto fanfiction nemôžem ohodnotiť inak. Žiaľ.
Rod Draka - Náplavomarka (2022) (epizóda)
Takto sa buduje napätie a postavy.
Pán prstenů: Prsteny moci - Udûn (2022) (epizóda)
Strašne naivne.
Pán prstenů: Prsteny moci - Odchody (2022) (epizóda)
Tu asi končím.
Rod Draka - Osvítíme cestu (2022) (epizóda)
Konečne časť najvyššej kvality.
Jurský svet: Zánik ríše (2018)
Pozeralo sa ti príjemne. Taký starý dobrý jursky park s kopou nostalgie.
Rick a Morty - Solarickové (2022) (epizóda)
Všetko nech je relatívne, potom na ničom nezáleží a nič nie v stávke ... všetky emócie sú preč.