Recenzie (217)
Pohádka o Honzíkovi a Mařence (1980)
Líbilo. A je velmi zajímavé srovnání přírody a krajiny 80. let s dneškem. To, co bylo dřív tak běžné, je dneska už vzácnost. Vlk, zpívající skřivan, sýček houkající u ohně.
Lesy naší Země (2018)
Velmi nudný (zbytečně vědecký a odlidštěný) komentář. Škoda. Některé záběry byly skvělé a ten komentář k nim prostě neladil.
Jumanji: Vitajte v džungli (2017)
Koukatelný a předvídatelný úlet. Skvělý Jack Black!
Klaus (2019)
Pěkný a milý film. Tenhle styl animace mi sice nejdřív trochu neseděl, ale zvykla jsem si. Film pro děti i dospělé, párkrát jsem se fakt od srdce zasmála. Kvůli podivnému závěru nemůžu dát 5, tak dávám 4+.
Ďábel od vedle (2019) (seriál)
Výborně! A skvělý závěr.
The Deuce: Špína Manhattanu (2017) (seriál)
James Franco a Maggie Gyllenhaal, jak je neznáme. Baví a hodně! 4+
Man (2012)
Člověk. Víc depresivní už to být nemůže. Skvěle zpracované. Díky!
Grinch (2018)
Mně se tahle verze Grinche líbila. Jede hezky podle původní předlohy, ale na rozdíl od ní, v tomto filmu je vztah Grinche a jeho psa Maxe opravdu pěkný a přátelský. V původní verzi z roku 1966 je Max pro Grinche spíš otrok. Celkově je film velmi povedený a nevadil mi ani tenhle styl animace, který jinak moc nevyhledávám.
Misery nechce zomrieť (1990)
Kathy Bates byla jednoduše dokonalá, přesně taková "zrůda" jakou King vykreslil! Oscar je zasloužený.
Čas prebudenia (1990)
Jeden z filmů, na které se nezapomíná. Skutečný herecký koncert. Dokonalá role pro Robina Williamse, padla mu jako ušitá. A proč De Niro za svůj výkon nezískal Oscara, to je mi záhadou. Smekám.