Recenzie (217)
Něco jako komedie (2010)
Něco jako nuda.
Lída Baarová (2016)
Šel kolem mě film a snažil se na mě zapůsobit. Ale byl to jen jeden z mnoha kolemjdoucích, kteří nezanechají žádný dojem. Ani pozitivní, ani negativní. A takoví jsou nejhorší.
Armagedon v Los Angeles (2014)
"Je to jen Long Beach. Komu bude scházet?"
Šťastný Nový rok (2011)
Ztráta času. Poměrně nevtipná zbytečnost.
Horšie ako smrť (2007)
Bezvadná a zároveň naprosto šílená komedie. Britskému humoru se vždycky ráda zasměju.
Baron Prášil (1961)
Mistr Karel Zeman. Dokonalé. Nezbývá než obdivovat.
Zápisník jednej lásky (2004)
Ajaj. Poměrně tuctový romantický film, který se ničím neliší od stovek dalších. Plus, Rachel McAdams hrála naivní ukvičenou pipku, což filmu na hodnocení taky nepřidává.
Jak se stát Alfa samcem? (2014)
Prosím Tě, Česká televize, nenech už nikdy nic komentovat Milana Šteindlera.
The Collector (2009)
Sadistická blbost bez náznaku scénáře. První třetina filmu je nudná až běda a zbytek vás utopí v krvi.
Gus (2010)
Pointa předvídatelná, ale stejně to bylo dobré. Australské kraťasy mám ráda čím dál víc.