Obľúbené filmy (10)
Pink Floyd: The Wall (1982)
Mulholland Drive (2001)
Vlasy (1979)
Amarcord (1973)
Valčík s Bašírom (2008)
Vtedy na Západe (1968)
Vlani v Marienbade (1961)
Veľká nádhera (2013)
Tleskám nad precizní a nikoliv prvoplánovou kamerou, myšlenkovou hloubkou, která neustrnuje na sentimentálním klišé o stárnutí a jasnou inspirací Fellinim aniž by film jeho dílo kopíroval...kdybych neměla zásadu, že do TOP 10 mohou pouze filmy po druhém a vícerém shlédnutí, už teď by Velká nádhera obsadila čestnou příčku. Edit: napodruhé je to snad ještě lepší. TOP 10.