Recenzie (8 377)
Probuď se, špione (1982)
Skvělé drama stran špionážních služeb s výborným obsazením hlavních rolí a celkovostí snímku. Vše doplňuje geniální hudba maestra "M".
Bedári (1982)
Asi umělecky nejkvalitnější zpracování, už asi devatenácté v historii filmu, Valjean ca. Javert . Skvělý Lino a mnoho klasiků francouzského filmu. Bouquet je tolik úlisný a trefně dosazený do této odporné role.!!
Siedmy terč (1984)
Temný thriller o muži, který si musí zpět vybojovat svůj život. Linu Venturovi tyto role velice slušely, řekl bych, že tímto je ve světové kinema ojedinělým zjevem. Neznám trpčejší postavy něž ty, které ztvárnil právě on.
V žiari slnka (1960)
Dle slavného literárního díla.
Dobrodruhovia (1967)
Originální Enrico.
Bazén (1969)
Krimidrama nahon podobné tomu Plein Soleil... Delon, Ronet bojují o krásnou divu a peníze. Dobře vystavěné, kvalitní krimi s hvězdami "francouzského nebe"...
Druhý dych (1966)
"Gu" plánuje při mnoha peripetiích s posledním věrným kumpánem loupež peněz, která by jim oběma dopřála pohodlného důchodu... Klasický realistický "loupežný" režisér Melville za kamerami je znát.
Udavač (1962)
Jako má Delon svého Samuraje, Belmondovi byla přiřknuta role v Práskači, obě výsostné herecké příležitosti pro mladé francouzské hvězdičky. Tzv. "vlna neorealismu" zastupována ve Francii mmj. panem Melvillem dala vyniknout těmto dnes skvostným hercům se světovým herectvím.! :-)
Spálené stodoly (1973)
Vynikající pár francouzského filmu se podařilo dáti dohromady, žel, jen několikrát . Skvostná atmosféra, výborná mrazivě technická hudba Jarreho..
Škorpión (1973)
Bravurní duel dvou euroatlantických hvězd, jejich honičky a přestřelky dělají z tohoto špionážního thrilleru více než rutinu.