Recenzie (8 387)
Podezřelá bytná (1962)
Moc milé.. :-)
Poklad na Striebornom jazere (1962)
Není co dodat, naprosto perfektní, s Mayovou předlohou to sice nemá mnoho společného, ale po vizuálně-umělecko-filmové stránce brilantní a český dabing společně s géniem v Mistru Bottcherovi coby hudebním skladateli......skvělé!!! Tentokrát navštívíme Stříbrné jezero s brutálním Cornelem Brinkleyem a jeho bandou trampů a banditů a proti nim opět skvělý Lex a Pierre..
Potíže s kulturou (1962)
Úžasné, na dobu vzniku... :-)
Proces (1962)
Jedno z mála "kafkovských" zfilmování "Američany".
Rada a souhlas (1962)
Konverzační politický thriller o tom, kterak špinavá může být hra a její účastníci na nejvyšších americkych úřadech a vládě, když jim jde o schválení vybraného kandidáta na ministra zahraničí..!
Sanjuro (1962)
Jeden z nejproslavenějších samurajských snímků své doby.!
Smrt kmotřička (1962)
Bertolucci je snad rovněž klasikem....jako jeden z hvězdné světové šestice..!!!
Sodoma a Gomora (1962)
Granger nebyl zrovna sympatickým idolem..
Stateční jsou osamělí (1962)
Svoboda jednotlivce nade vše, čistá duše, která chce být "jen" svobodná... tak těžké přijmout společností to, co chce jeden. Smutný obrázek moderní doby, která ubíjí poslední svobodomyslné a z těch, kteří se podvolili, dělá závislé tažné koně, které zapřahá do otěží společenského života a práce... Proš nemůže být jednotlivec sám sebou???! Moc příjemně zpracované.
Sviatočná vychádzka (1962)
Trintignant hraje famósně.