Recenzie (8 383)
Moja krásna čarodejnica (2005)
Hodnotím jen krásu paní Kidman ..
Anakonda: Honba za krvavou orchideou (2004)
Ještě jistá viditelná snaha...
Běsi (2008) (divadelný záznam)
Opravdu se mi nelíbilo, hvězda opět za snahu... :-(
Jabloňová panna (2000) (TV film)
A tehdy to začíná, špatná česká pohádka.. termínu ŠČP se opravdu raději vyhýbejte, je-li Vám "filmové zdraví" svaté.
Duety... když hvězdy zpívají (2009) (relácia)
Nelíbí se mi, ČT pomalu spěje do nevysokých výšin komerčního "bavení se".. Hvězda za snahu.
Cirkus Havel (2009) (TV film)
Moc se tedy nepovedlo, Havel je nesdělný dnešnímu mladému člověku, proto to tady tak dopadlo. Umím posoudit závažnost jeho her, ale nikoliv jeho názorů, které jsou již mimo dění a někdy naprosto liché...
Návrat ztraceného ráje (1999)
Pan Jasný již bez vizí..?!!! :-(
Votrelci vs. Predátor 2 (2007)
Nejslabší, ale vždy rád vidím sympatického okostýmovaného predátora. Jedině kvůli němu, jinak Shit!!!
Búrka storočia (1999) (seriál)
Intelektuální pochody pana Kinga nikdo neodsuzuje, ale neměly by se dle jeho předloh točit filmy, zvláště kanadským způsobem ne.!!!
Koření (2005) (relácia)
Trystní..