Recenzie (8 382)
Sila úderu (2006)
Ach ten Seagal, kdy mu už konečně někdo řekne, že to je dobré, že se už nemusí snažit, to co natočil bude vědcům v psych.ústavech ještě dlouho trvat, než to rozkličují...!
Divné století (1996) (relácia)
Klasa... kvalita české značky.
Blade 2 (2002)
Překombinované... příliš. Hvězdy jen a jen za Snipese .
Blade (1998)
Dnes již kult..?!
Kruh (2002)
Slušné, leč tak...americké, z děsivé japonské předlohy toho moc nepřevzali.
Kruh 2 (2005)
...nadbytečné pokračování.
Hľadá sa mŕtvola (2005)
Dabing se brněnskému studiu mnoho nepovedl, film jest průměrem zpracováním, ale nápadem-ústředním motivem a roztomilou zápletkou nejen s komickou manželkou hlavního hrdiny, no to už se dá smát a někde i hodně.!! :-))
Misia na Mars (2005)
Dávám hvězdy dvě, neboť celkové ztvárnění ošklivostí ze hry proběhlo věrně..
Poseidon (2006)
Z dávného kouzla a hrůzy snímku to nemá skoro nic... :-(((
Moja super ex (2006)
Dobrá volovina... krása Thurmanové zastíní i její špatnou roli, nikoli však herectví.!!!