Recenzie (140)
Kostený tomahawk (2015)
Jeden z nejlepších filmů roku 2015 :) jednoznačně 5 hvězd
Cesty domů (2010) (seriál)
nejlepší český seriál všech dob pro mě :) koukal jsem 5 let a na každej novej díl jsem se těšil
Howl (2015)
úžasnej horor :) dávám 4 hvězdy, protože jsem se nenudil a film mě dost bavil
Místo zločinu Plzeň (2015) (seriál)
Jasně, že to nemá na Labyrint, ale je to seriál, na kterej se docela rád dívám, takže za mě 3 hvězdy :)
Labyrint (2015) (seriál)
Labyrint je jeden z nejlepších českých seriálů a kdo mu dá méně jak 3 hvězdy musí bejt úplně na hlavu, za mě jasně 5 hvězd ♥
Soudkyně Barbara (2015) (relácia)
Dal bych 4 hvězdy, ale když vidím kolik mentálních lidí se tu ukázalo, tak tu hvězdu přidám :) Lidi jsou jak ovečky, furt jen všechno kritizovat, i dobré pořady, jste fakt k smíchu lidi !
Utečenec (1993)
Nemám slov :) Ten kdo nedal 5* tenhle film neviděl. Tenhle film splňuje pro diváka úplně všechno, nemůžu mu nic vytknout. Jeden z nejlepších filmů, co jsem kdy viděl.
Stretol som ho v ZOO (1994)
Jako dítě si ten film dobře pamatuju a vždycky se mi líbil , nyní mi je 19 let a film bude v Tv za 4 dny , tak se rád podívám. Stále mi zní v uších hláška : Pane já tu hůl potřebuju :D :D
Dead Within (2014)
Ať si každej říká na tenhle film co chce , mě se tenhle typ filmů líbí a nikdy mě nenudí , proto dávám 5*
The Burning Dead (2015)
-_-