Recenzie (1 076)
Another (2012) (seriál)
zajímavé duchařina, možná toho vyvražďování bylo trochu moc, ale jinak nápad s přebývající osobou která se vytratí z paměti ušel
Vtedy v Hollywoode (2019)
naprosto boží, dokonce i vtipná vyvražďovačka na konci
John Wick 3 (2019)
bezduchá mlátička, autoři znají přísloví: opakování matka moudrosti, ale v bojových scénách je to matka nudy. Trocha děje by tomu neuškodila. Je zvláštní, že s těmahle procentama sme byli v kině sami....
Thor: Ragnarok (2017)
občas vtipná a poutavá mlátička s hezkejma potvorama
Vražda v Orient exprese (2017)
tak sem si uprostřed tipnul, že vrazi sou všichni a ona to byla pravda :-) no nenapadá mě kriminálka který bych 5* dal, tak to jednou bude poprvé...
Dementia 13 (2017)
pohodová vyvražďovačka
Cardinal (2017) (seriál)
stačila mi první serie a byla to docela hezká detektivka, u druhé sem skončil někde v půlce.
V oku hurikánu (2018)
občas i ucházející, ale výkony ve větru jsou divný
Monsters - Temný kontinent (2014)
vojáci co se chovají jako retardi a ufoni co na poušti asi baští písek aby vyrostli a občas zmasakrují pár lidí...
Dievča v pavúčej sieti (2018)
s původní sérií to má společná jen jména a malá prsa, jinak je to americkej bouchající blábol.