Recenzie (1 076)
Pán Nikto (2009)
je to prosté, malý kluk se nemůže rozhodnout, ke kterému rodiči se přidat, když se rozcházejí a tak vznikají paralelní větvě, pak to rozštěpí u tří holek, z čehož asi dvě hrají větší roli. A se čtvrtou láskou se mazlí a ztrácí a nachází. No a ten film vlastně nesouvisle skáče z jedné fáze na druhou, občas tam prohodí něco nelogického, k čemu mohlo asi dojít, divný vzpomínání starce a probuzení. Jako celek by si to asi zasloužilo jednu hvězdu, je to jen bastl zajímavých událostí bez logiky. Ale i z toho chaosu se dají vybrat světlejší okamžiky....
Bláznivé leto (1986)
komedie by měla být vtipná, nikoli jen sled šílených a nepřirozených scének. Stejně tak lze těžko uvěřit v boj přerostlé praty děcek proti zlotřilému otci se synem, které děsí slovo práce.
Neporaziteľný Barbar Conan (2011)
jde jen o mlátičku s ošklivě se mračícími svalovci a jejich meči, ale i tak dokáže slušně zabavit. Na první pohled sem poznal podle herců a kulis, že jde o klasiku který většinou za snahu dávám 2-3*, tady se jim pozlátko poveldo a i souboje jsou napínavé, i když by se našla asi 3 místa, kde sem pozvedával obočí nad logikou. Prakticky jde o kluka, kterému zabijí otce a on si probojuje v dospělosti cestu za vrahem snažícím se ovládnout svět magií. Na každé straně je hezká holka a asi z povinnosti dojde na sex. jako celek se mi to líbilo :-)
Klub mŕtvych (2008)
zarostlý chlápek, co všechno ví a všechno zná, lidi sou podřadný druh. Jeho dcera, která má jen školu, zneuznalý syn a nevlastní bratr, který má přinést oživení normálních lidí ale je taky divnej. Bručoun se setká s doktorkou a na konec se změní. Vtipné to není, ale průpovídky udrží pozornost.
Reťazová reakcia (1996)
čistá energie, velký bratr, pohlední vědci na útěku nakonec zničí velkého bratra, nastane obří detonace a svět dostane nevyčerpatelné zdroje. Ale zábavné to bylo.
Pevné puto (2009)
malá holka zakoukaná do kluka, a najednou přijde šílený soused a zabije ji v pasti. Ona se potom stane duchem a tak nějak pozoruje ovlivňuje svět, dál je to spíš o rozkrývání toho, že nebyla první. Dojemný konec, kdy naposled políbí svou lásku a správná smrt zloducha už jsou trochu divný.
Čarodejník (1997)
mladý právník a dva(no dobře tři, ale babičku bych nepočítal) problémy, mlácená dívka a umírající kluk. V prvním případě krytá vražda, která nikomu nevadí a ve druhém veřejná vražda jež potopila pojišťovnu. Svým způsobem nic moc, ale je to hezky natočené a postavička pomocného právníka jako protřelého světaználka utrousí občas nějaký ten vtip a vážně se tvářící právníci docela baví...
Bláznivé prázdniny v tábore (2009) (TV film)
jelikož nejsem dvanáctiletá školačka, tak nedokáži docenit kvality tohodle veledíla. Na táboře jsou dvě skupinky malých holek s dvěma vůdci a podivnou soutěží. Mimo soutěžení se týmy nesnáší a dělají si naschvály, taky je tam vedoucí vojenského tábora a spousta moralizujících a výchovných rčení. Nic zábavného a koukatelného...
Smrť prichádza v bielom (2003)
náhodou je to hezkej film, jen hlupák pomo by hledal logiku ve snu :-) Pointa s holkou v bílém mi taky nedošla do 10ti minut, takže pro mě je to hezký strašidelný horor, kde máme rodinku v autě na nekonečné silnici, která je tak trochu v kruhu a postupně umírá jeden člen za druhým, hysterie stoupá až k závěrečnému probuzení...
Nedotknuteľní (2011)
nepohyblivý chlapík a vtipný černoch vytvářejí přátelství a přitom se vozí krásným autem, letadlem, plachtí vzduchem a užívají si. Jsou zde vtípky na snobský život, umění a nepohyblivost boháče. Samozřejmě že černoch pochází z chudinské čtvrti, takže i narážky na předsudky, drogy a spol, ani se to tam moc nehodí. Jako komedie je to určitě nadprůměr.