Posledné recenzie (28)
Láska v hrobě (2012)
Smutné. Veľmi smutné. Láska dvoch osamelých duší na okraji spoločnosti, z ktorej už asi niet návratu. Životný príbeh Jany sme sa dozvedeli, bohužiaľ mi chýbal príbeh Jana. Prečo a ako sa dostal na ulicu, koľko mal vlastne rokov? Mal deti? Zenu? Čo robil v živote? Výlet za matkou a príbeh jeho dávnej rodiny o vyhorení pošty jeho životný príbeh neodhalil. Ostal anonymný, pritom bol jeden z hlavných postáv dokumentu. Z tohto mi ostalo smutno.
Sibel (2018)
Sibel je od piatich rokoch nemá, komunikuje iba pískaným jazykom. Pre okolie je postihnutá, vyvrhnutá z komunity, tá, ktorá prináša nešťastie. V lese má svoju chatku, kam chodí denne striehnút na vlka. Neopúšta ani otca, ani sestru. Pre rodinu je viac menej slúzka. Stará sa o chod domacnosti. Jej rovesnícky sa vydavaju, ona je vsak stale sama. Chyba jej laska, ludskost.... Jedneho dna v lese stretne raneného muza. Vznikne medzi nimi krátky, ale nezný vztah....
Ulica Cloverfield 10 (2016)
Nudné, predvídateľné, určite nie svižné. Nudné a nudné. A aby som nezabudla, nudné. Baba sa po nehode ocitne v podzemnom kryte spolu so svojim záchrancom/únoscom a zaspatým týpkom v šiltovke. Svet napadli mimozemšťania, vzduch je zamorený. Pravda alebo lož? 90 minút trápnych dialógov v kryte a potom útek von. Macgyverka dokáže zlikvidovať mimozemkú loď, alebo čo to vlastne za šrot bolo. No, aj lepšie som videla.