Posledné recenzie (20)
The Suicide Squad: Samovražedná misia (2021)
Parádní film, naprostá bomba. Nejvíc mě pobavil závěr, kdy svět nezachrání před mega záporákem ten OP hrdina, ale tak obyčejný živočich jako je krysa. Jen mám strach, že takový film kromě Deadpoola zase dlouho neuvídíme
Farba z vesmíru (2019)
Na to že to bylo Béčko tak mě to příjemně překvapilo. Od děje jsem nic moc nečekal a nebyl jsem aspoň zklamán. Škoda, místy skvělá atmosféra, byla ve chvíli pryč. Při lepším rozpočtu to mohl být celkem parádní horor.Ale i tak nezklamalo. Hodnocení: 65%
Carnival Row (2019) (seriál)
Vcelku dobrý serial. Jediný kdo mi tam vadí je Cara Delevingne. Pro mě to opravdu není typ ženy, která by vydala opravdu žensky. V takovém seriálu, kde je i dost romantiky bych si představoval aspoň trochu přitažlivou ženskou a ne kluka s copánkem.