Recenzie (587)
Spare Parts (2015)
Film plný lidskosti, vřelého citu, láskyplného a kamarádského vztahu mezi "učitelem" a žáky, týmové spolupráce ... a závěr vás prostě dostane. Po dlouhé době skvělý film, prý dokonce podle skutečné události, vzdáleně připomínající kultovní Kokosy na sněhu
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Podle mě asi nejhorší díl z celé série. Méně akce, více bitek, dějově roztříštěné, přeplácané nepodstatnými myšlenkami a místy až moc fantastické /dron ve městě/.
Útek z New Yorku (1981)
Nesouhlasím s POMO, že tady je Kurt na vrcholu. Mnohem napínavější, s dějem a napětím od začátku do konce je Únos z r. 1997. http://www.csfd.cz/film/15763-unos/ Tento film je bez ducha a bez napětí. A ty vysílačky velikosti krabice od bot, co používali :-))
Greenberg (2010)
Tak jsem to vydržel dívat se na ten příšernej nudnej ksicht Bena až do konce...film bez myšlenky, nějakých vrchoů, prostě nuda, nuda, nuda
Moon (2009)
Nějak jsem nepochopil, o co v tom filmu šlo...
Geunom moksori (2007)
Ujetý film bez žádné logiky. Možná podle skutečných událostí, ale nechtěl bych podle toho bydlet v Koreji. Policie neschopná, hlavní postavy jednají jednou tak, podruhé onak ...no, nikdy více
Mami! (2014)
Uřvaný film, ve kterém je to samé sprosté slovo, o děsném vztahu mámy se synem. Ani jeden nedokáže žít normálně. No, hnus fijalovej to je...
Mea Culpa (2014)
Až od scén ve vlaku se to trochu rozjelo. Proti Taken je to ale pouze podruhé vylouhovaný odvar... Místy mi lezla na nervy hudba...
Izba s vyhliadkou (1985)
Tak jsem zase naletěl! 3 Oskary a úplně o ničem! Hodnocení 76%, film jsem poctivě dokoukal a pak šel naštvaně spát.
Muž z ocele (2013)
Nač další Superman? Henry Cavill si měl střihnout raději roli v 50 odstínech šedi.