Recenzie (584)
Sonny Boy (2011)
Velice smutný příběh se smutným koncem...
Kvety vojny (2011)
První třetina vojenská bitva, další třetina o ničem a konec už to nezachránil. Romantiky špetka, napětí trochu a jinak nic moc. Jo přece něco: 146 minut!!!
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Pohodová, i když dost dlouhá, crazy komedie...
Po prečítaní spáľte (2008)
Ta jedna * je za obsah děje, jinak by to byl odpad.
Lady Chatterley (2006)
Možná to je hezký film, ale když jsem viděl první sexuální scénu, kdy se pan hajný na krásné lady udělal bez jakéhokoli mazlení a předehry, tak jsem to vypnul. Na podobný druh sexu si můžu zajít do ZOO.
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Pro víc hvězdiček tomu prostě něco chybělo. Kdyby tam hrál místo Cruise Borat, tak bych to bral jako komedii. Takhle to je prostě film. Škoda toho konce....
Diplomová práca (1996)
Jako jo, napínavé to bylo, ale tak nelogické!!Kdybych odhalil z poloviny to, co ti dva, tak s tím jdu hned na policii, ne? Ale jak jsme to slyšeli: režisér točí to, co mají diváci rádi a to, co žádají!!
Total Recall (1990)
Nápad dobrý, ale zpracování příšerné. Možná v době Vetřelce to byla bomba, ale dnes....
Pred súmrakom (2004)
Jestliže film Před svítáním stál za nic, tak tenhle za starou bačkoru. Takové vysoké hodnocení a film bez jiskry a šťávy. Jen samé povídání o jejich soukromí... Jsou mnohem romantičtější filmy s úžasnou hudbou, ale ty mají nízké hodnocení. Vážně to nechápu, asi mám jiný vkus...
Pred úsvitom (1995)
Promiňte mi moje hodnocení, ale co na tom filmu bylo romantického? Že si dva lidé rozumějí a povídají? Celý film je jeden rozhovor o normálních věcech. Tu 1* jsem dal za Julii, jinak je to film o ničem...