Recenzie (590)
Navždy mladá (2015)
Kdyby tam trochu víc chemie, romantiky a lásky a dal bych 5 star ... jinak ale super námět, skvělá hudba a celkově moc pěkný film. Až na ten věčně ztrápený obličej hlavní představitelky. Co bych za takový život dal!!!
Adam (2009)
Protože procházím bolestivým rozchodem s partnerkou, tak jsem nějak citlivější, a proto asi na mě ten film působil velmi emocionálně. Prožíval jsem s hlavními představiteli každý okamžik. Když film skončil, tak jsem myslel, že je to konec první části. Určitě by si zasloužil pokračování...
Zimný príbeh (2014)
Russell Crowe dokáže zahrát všechno na 100%
Spare Parts (2015)
Film plný lidskosti, vřelého citu, láskyplného a kamarádského vztahu mezi "učitelem" a žáky, týmové spolupráce ... a závěr vás prostě dostane. Po dlouhé době skvělý film, prý dokonce podle skutečné události, vzdáleně připomínající kultovní Kokosy na sněhu
Rýchlo a zbesilo 7 (2015)
Podle mě asi nejhorší díl z celé série. Méně akce, více bitek, dějově roztříštěné, přeplácané nepodstatnými myšlenkami a místy až moc fantastické /dron ve městě/.
Útek z New Yorku (1981)
Nesouhlasím s POMO, že tady je Kurt na vrcholu. Mnohem napínavější, s dějem a napětím od začátku do konce je Únos z r. 1997. http://www.csfd.cz/film/15763-unos/ Tento film je bez ducha a bez napětí. A ty vysílačky velikosti krabice od bot, co používali :-))
Greenberg (2010)
Tak jsem to vydržel dívat se na ten příšernej nudnej ksicht Bena až do konce...film bez myšlenky, nějakých vrchoů, prostě nuda, nuda, nuda
Moon (2009)
Nějak jsem nepochopil, o co v tom filmu šlo...
Geunom moksori (2007)
Ujetý film bez žádné logiky. Možná podle skutečných událostí, ale nechtěl bych podle toho bydlet v Koreji. Policie neschopná, hlavní postavy jednají jednou tak, podruhé onak ...no, nikdy více
Mami! (2014)
Uřvaný film, ve kterém je to samé sprosté slovo, o děsném vztahu mámy se synem. Ani jeden nedokáže žít normálně. No, hnus fijalovej to je...