Recenzie (464)
Horúčka sobotňajšej noci (1977)
Zřejmě počátek disco-éry u nás. Líbivá muzika australských bratrů kontrastuje se sociálně kritickým tónem filmu. Král diskoték Travolta byl nominován na Oscara.
Hrad z písku (1994)
Vůbec se mi to nelíbilo, představitelé jsou nějací bezkrevní, všechno je nějaké ospalé,až je to nakažlivé,ale vydržel jsem.
Hra o prežitie (1994)
Skupina psychicky narušených milionářů pořádají kdesi v odlehlých lesích USA honičku na (většinou) bezdomovce,kterého vždy zlikvidují a jeho hlavu si nechají jako trofej. Tentokráte však narazí a rapper Ice-T je všechny zlikviduje. Námět není originální, zaujme účast R.Hauera,který si už v minulosti střihl několik "psychoušů".
Hriešny tanec (1987)
Jsem naprosto jiná krevní skupina, takže tenhle stupidní a prostoduchý příběh o lásce mladičké Frances a staršího frajera Johnyho jsem sice viděl, ale to jen proto, abych byl "in".Jinak registruji, že tenhle kýč se svého času stal zbožňovaným hitem pubertální i předpubertální (možná i popubertální) mládeže.
Hudba z Marsu (1955)
Tak je jasné, že film je poplatný době svého vzniku,zajímavá je role Jana Wericha , který se vlastně jen směje v hledišti, co by divák (vedle něho sedí Vladimír Dvořák).
Chaplin (1992)
Je jasné, že nebylo lehké film natočit, R.Downey podal velmi dobrý výkon, je tu i podoba s Mistrem, ale jeho postava je znázorněna jen povrchně, stejně jako postavy ostatní. To by ale film musel trvat 3 hodiny ...
Charley Varrick (1973)
Povedený film o tom, když bankovní lupič vyloupí banku, kde měl peníze zločinecký gang.Matthau je ale chytrý lupič...
Charly (1968)
Dramatický a dojemný příběh mentálně zaostalého muže, který se podrobí vědeckému experimentu, po němž se jeho intelekt zvýší na úroveň génia- pouze však dočasně... Film je velice působivý, i bez laciné sentimentality, ke které námět svádí...
Chladnokrvne (1967)
Možná, že tahle černobílá "rekonstrukce" skutečné události trpí dokumentaristickým úsilím tvůrců, což je na úkor umělecké stránky. Ale výsledek zanechává i po letech mrazení, možná více než při uvedení do kin . Tehdy, na konci šedesátých let, byla tohle vzdálená Amerika, ale dnes už to tak vzdálené není.
Chvilkové zatmění (2008)
Film, kterému vévodí Alan Alda v roli strýce bojujícím s Alzheimerem, se mi líbil. Není to žádná "bomba", dějově taky žádná divočina, přesto jsem u toho neusnul, Aldu daboval klasicky Pavel Trávníček a film hodnotím dobře.