Recenzie (464)
Panika (2001)
Zlatá včelka Mája!!! Už jsem si několikrát všiml, že se R. Hauer zahazuje ve škvárách, tohle je typický případ. A vůbec: nebyla to vlastně komedie?
Zlaté veže (1951)
Klasická oddechová komedie to je, ale anglická.
Dvaja na ceste (1967)
Takové nenáročné dílko střídající dost často skutečnost s minulostí, až se to někdy plete.
Červený škorpión (1988)
Film stejně brutální jako naivní, švédský svalovec se marně snažil sesadit z trůnu superhrdinů Arnieho a Stalloneho.
Osemuholník smrti (1980)
Chuck opět v akci - jako tradičně jde sám na teroristy a je jasné, že teroristé "doterorizovali". Pro milovníky kung-fu a Chucka dobrá zábava, ostatní ať raději "přeladí " jinam...
Peggy Sue sa vydala (1986)
Docela sympatická, nutně sentimentální komedie, která reaguje na odvěké lidské přání vrátit se do minulosti a změnit některá svá rozhodnutí.Herecký koncert K.Turnerové s bravurní přeměnou v mladou dívku. Mnoho vtipných situací,tři nominace na Oscara.l
Slovo policajta (1985)
Další z řady policajtských filmů Delona, kdy navíc bere spravedlnost do svých rukou. Přes požehnané množství spotřebovaného střeliva a mrtvol (na každých deset minut připadá jedna) však není příliš povedený.
Nebezpečný milenec (1999)
Co můžeme čekat od filmečku, kde hraje bývalá Polka Pacula? Jako obvykle: nenáročné, místy úsměvné a ona jako obvykle postižená a ukřivděná. I dvojka je moc...
Boeing 747 v ohrození (1996)
Zajímavé je, že pro většinu diváků se největším "zážitkem" stalo vyřízení Seagala v začátku filmu.Pravdou je, že to byl šok.
Vyjednávač (1998)
Přikláním se na stranu těch, kterým se film líbil. Překvapilo mě, jak snadno tu vraždu hodili na vyjednavačské eso a pak ta finta s postřelením na konec.