Recenzie (464)
Nebezpečná príťažlivosť (2000)
Bylo to poněkud zamotané (opět dva v jednom), několik erotických scén,několik vražd a rádoby překvapivé rozuzlení.
Hlbočina (1977)
Na vznik filmu se určitě podepsal úspěch Čelistí. Nedočkal se sice podobného efektu,ale pár podvodních záběrů a muréna docela jdou.
Smrteľné zlo 2 (1987)
Ještě větší "tanec" než v jedničce. Hustota děsivých scén si ve filmu občas dělá parodii sebe sama.
Útek z Alcatrazu (1979)
Výborný film o útěku z velmi dobře střeženého vězení. Povedený jako všechny, kde hrál Eastwood pod vedením Dona Siegela.
Dákovia (1967)
Tohle je jeden z mých nejoblíbenějších historických filmů - vycvičené římské legie proti divokým Dákům. Kontrast obou stran je výrazně charakterizován výbornou hudbou, výpravné scény, napětí a "Vinnetou" v roli jednoho z římských vojevůdců.
Gróf Monte Christo (1975) (TV film)
Jedna z mnoha adaptací populárního románu. I když Chamberlain podává slušný výkon, je znát, že jde jen o velmi slušně udělanou televizní práci.Marais mi ale sedí víc...
Kriteri 2 (1988)
Opět jsou tu žravé "kaktusomufoidní" příšerky s vesmírnými šerify v patách. Druhý díl mi připadá vtipnější,akčnější a celkově zdařilejší.
Kriteri (1986)
Tak trošku napodobenina škodolibých gremlinů, nepříliš nápadité dialogy a poněkud za vlasy přitažený závěr.
Kabaret (1972)
Film zachycuje atmosféru Berlína třicátých let, výborný herecký výkon Minnelliové, sedm Oscarů.
Most cez rieku Kwai (1957)
Výtečná adaptace stejnojmenného románu,jeden z nejznámějších a nejlepších válečných filmů. Vše je natočeno vynikajícím způsobem,který po právu získal Oscara. Známá je také "pískací" melodie.