Recenzie (115)
16 blokov (2006)
Je to prča ale občas to nedává smysl.
Cela (2000)
Vizuální laskomina se snesitelnou Lopézovou, překvapivě nekomediálním Vaughnem a hustym magorem D'Onofriem. Jinak nejlepší vyobrazení psychopatovi mysli co jsem kdy viděl.
Impostor: Živá zbraň (2001)
Ano je to roztěkané a nevyrovnané ale Sinise s D'Onofiem mám rád a hlavně mám rád autora předlohy Dicka. Jen díky tomu odpouštím klišé a nepřehlednou akci a zároveň oceňuju snahu tvůrců, že předlohu tolik nezprznily jako obvykle.
Pivní bratia (1998)
Tak to je hodně velká psina....pusťte si v originále a přijde vám to stejně třeskutě vtipné jako South Park.
Norbit (2007)
Chujovinka ale pokud trošku slevíte z nároků tak se i pobavíte....možná. Jinak Eddie má na víc než jen kroutění ksichtem a záchodový humor.
John Q - Srdce pre syna (2002)
Ani herectví Denzela Washingtona nemůže vyzdvihnout tuhle nudnou moralitku o stavu amerického zdravotnictví. Jestli vás toto téma zajímá-pusťte si SICKO od MIchaela Moora.
Oči hada (1998)
Trošku noirově pojatý snímek doplácí na nedomrlý scénář. O to víc si však užijete nádherné záběry a atmosféru, kterou prostě De Palma tvořit umí.
Šialená jazda (1997)
Jasně, že je to béčko jak noha ale při akčních scénách jsem skoro vytek....
Tigrie pazúry (1992)
Jako malej jsem kazetu s tímhle akčním béčkem sledoval každý den až jsem ji jednoho dne půjčil jehovistům... Jen z nostalgie dávám 5, dnes si vybavím hlavně namakaný kozy Bolo Yeunga
Rodinná pouta (2004) (seriál)
Moje babča si má s kámoškama o čem povídat. Ale jinak- Meh!