Recenzie (94)
Ted Lasso - Série 3 (2023) (séria)
Lepšia ako druha séria, ale stále nie ono. Striedanie slabých momentov so silnejšími. Na konci je spomenuté,že nie je to o Tedovi, ale nechápem prečo nemohol mat viac priestoru a pribehu on sám. Tak som chcela, aby bol s Rebecou, jemne to naznačovali to puto medzi nimi, ale nie, nič z toho. Táto seria je celá plná poučných reči (ako sú dobré ), ale aj ďalších politických a sexuálnych tém, čo už mi prišlo príliš. Za mňa potencial dobrý, ale zvrhlo sa to. A záver asi celého seriálu je nič moc.
Ted Lasso - Škatulky (2023) (epizóda)
Nebavia ma tie povinné vsuvky ala téma migranti čo sa sem nehodí a bolo to na silu. A odveci je vzťah Keeley s tou jej priateľkou. Tak mala tam dvoch priateľov a je zrazu na ženy....
Ted Lasso - Slunečnice (2023) (epizóda)
Toto bola čistá reklama na Holandsko....
Severné more v plameňoch (2021)
Je to skôr komorný katastrofický film. Viete dopredu presne čo sa stane. Aj záchrana prebehne rýchlo. Ale nakoniec to nevyznieva zle, nie je to hlupe na má to atmosféru.
Ted Lasso - Půlnoční vlak do Roystonu (2021) (epizóda)
Tak toto bol povinný diel, kde treba ponížiť bieleho muža čiernym mužom z Nigerie (ktorý je samozrejme extrémne bohatý a môže hocičo). A samozrejme silná žena. Boli tu prekvapivé momenty medzi vzťahom Royaa Keely lebo zásadne pár nemôže byť v pohode. Ale konečne tu bol Ted....
Ľadové kráľovstvo II (2019)
Nápad so živlami mi prišiel ako Piaty element. Trošku veľa spievania. Postavy fajn. Olafa mám rada. Ale zas nasilu čierne postavy. Ten čierny strážca sa tam vyslovene nahodil, ale proste musel byť, aby bol....Neurazí ale ani nenadchne.
Ondřej Sokol: Celebrity (2023) (relácia)
Snaha bola ale nevidalo. Vidieť,že pán Sokol je nováčik. A dať hneď hodinu a pol....je veľa. U nás najväčšie esá dávajú hodinu na špeciál.
Ľadové ostrie 2: Cesta ku sláve (2006)
Ako mám rada jednotku, tak toto pokračovanie je strašne slabé, nekvalitné. Hlavná hrdinka, dcéra hrdinov z pôvodného filmu, sa má aroganciou na nich podobať, ale scenárovo je to hrozné a je strašne nesympaticka postava. A hlavny hrdina tiež nič moc. Príbeh slabý.
Ľadové ostrie (1992)
Tento film som videla už mnohokrát a aj po rokoch. A to hovorí za všetko. Ľahko vtipný, romantický film z prostredia krasokorčuľovania v 90kach. Má to presne čo má mať. Plný počet hviezdičiek.
Upírska akadémia (2022) (seriál)
Tak som sa potešila,že sa zas natočí Upirska akademia po tom čo filmové pokracovanie nebolo. Mne sa filmové spracovanie páčilo. Ale bohužiaľ, dnešná doba, kde nemôže byť knižné osadenstvo celé aké je, ak tam nie je niekto čierny. Takže z hlavnej postavy, ktorá bola polovičná Turkina (čo nestačilo) je v seriály iná rasa. A samozrejme aj iné postavy sú iné oproti knihe. Takže zas sa niečo úspešne zobralo a zmenilo sa to do seriálu a tak, že pokračovanie to mat nebude. Pleck je zlá režisérka, ktorej sa tak vydaril začiatok Upirskych dennikov, ale ostatné nie...Takže seriál sa nevydaril.....