Recenzie (285)
Temný prípad - Season 3 (2019) (séria)
Scéna počínající parádní rvačkou v motorkářském baru a pokračující Dorffovým prozřením, kdo bude do budoucna jeho nejlepší kámoš, mě dostala. Přesvědčivý Dorff to pro mě vůbec celé drží hodně nad vodou. Jinak je to jasný druhák z první série. I tak jsem to zvládl nadvakrát = za mě spokojenost.
Drakula: Zrod legendy (2014)
Dance supr !!!
Morituris (2011)
Nemám nic proti pořádné staromilské kilovačce, ale kopání do dámy mě už docela irituje. Ale i tak mě to vytrhlo z mojí podzimní divácké apatie.
Frozen (2010)
No teda! Tak toto je parádní překvapení, nelze nedat plný počet. Je to chytré, relativně uvěřitelné a drží to v napětí až do konce. Co si přát víc...klobouk dolů.
Urban Explorer (2011)
Je škoda, že vysoce mňamozní téma tajemna kolem 3. říše skoro v každém snímku vyšumí do ztracena ( zde teda naprosto ). Co je pak na tom, že se jedná v rámci žánru o solidní počin... já se prostě na další sterilní slátaninu s úchylem, co ho baví týrat lidi, dívat nechtěl. Opět zklamání.
Záhada Hory mŕtvych (2013)
Bohužel Renny, tentokrát to stálo fakt za prd!
Lesní chodci (2003)
Sláva aristokracii nezávislých vyděděnců.
Bůh žehnej Americe (2011)
Pokud se jenom střílí kolem sebe, tak je vše v pořádku. Moc jsem si to užil. Bohužel to hrozně trpí povrchností, kterou to celou dobu kritizuje. Škoda.
Nebojte sa tmy (2010)
U mě dobrý. Moc dobrý.
Cintorín domácich zvierat (1989)
Z pohledu rodiče je to místy skutečná kruťárna, je vidět, že to točila ženská, chlap by to takhle nikdy nenatočil. Genialita knižní předlohy je zde vyvážena luxusním béčkovým lookem, Fredem Gwynneem, bílýma očima kocoura Churcha atd... Jako působivý horor to rozhodně funguje.