Recenzie (80)
Rivali (2013)
Film vidím už asi po čtvrté. Tento komentář píšu 21.05.2019, tedy v den, kdy se svět dozvěděl o úmrtí Nikiho Laudy. Nedovedu si představit lepší poctu tomuto výjimečnému závodníkovi, odvážnému muži a velké osobnosti sportovního, resp. automobilového světa... RIP Niki! A jinak pro mě jeden z nejlepších sportovních filmů a spolu s dokumentem "SENNA" o Ayrtonu Sennovi vůbec nejlepší z prostředí závodů F1.
Small Town Crime (2017)
Chci seriál s Mikem Kendallem!
Single Lady (2017) (seriál)
I kdyby se jinak více či méně průměrní herci snažili z h*vna uplést bitch sebevíc, vždycky z toho vyleze h*vno. Takovej odpad+, protože ke s*ačkám typu Jetelín, Bezdružice,... to má ještě daleko.
Dabing Street (2018) (seriál)
Tak já jsem to měl na rozdíl od zde komentujícího Adam Bernau přesně opačně. První díly OK, styl humoru, jak ho mám u Zelenky a Dejvičáků rád. Bohužel s dalšími díly se humor vytrácel a celý koncept se stočil někam, kde mi nepřišel vůbec zajímavý, takže čím dál tím víc nudil. Á nebo je tu druhá možnost - že jsem celý ten záměr tvůrců zkrátka nepochopil. Čistě subjektivně za mě teda matematicky zprůměrováno (i když to běžně nerad dělám) na konečné **.
Strašidlá (2016)
Tak jsem si dal Trošku asi po dvaceti letech. No a na dalších 20 let stačilo. Idiotský scénář, nulové herecké výkony, strašná kamera a všechno to korunovala závěrečná píseň u titulků. Další brutální útok na duševní zdraví diváka! 0%
Dlhý víkend (2008)
Nekonečný víkend aneb nekonečných 85 minut. Být to kraťas do deseti minut, přihodil bych jednu *...
Kuriér 4 - Reštart (2015)
Scénáristům bych rozkopal držky a Bessonovi rozkrok... Milosrdná 1*, přičemž 1/2 patří Rayovi za sympaticky ležérně (a ironicky) zahranýho Martina sr. a druhá 1/2 za ty dvě... Hehe, né čubky, ale audinky!
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Špička ČS televizní tvorby v oblasti komediálních seriálů! A vlastně špička totální. Kdo někdy viděl, chápe...
Sanitka (1984) (seriál)
Zcela upřímně bych za sebe dal za **, protože tento seriál ve mně vždy vyvolává depku. Nicméně Hubačův scénář (až na tu ideologickou linku) je nadprůměrný a taky protože ztvárnění pádu letadla v české filmové a TV tvorbě ještě nebylo svým syrově realistickým způsobem překonáno.
Modrý kód (2017) (seriál)
aneb Prima nečekaně překonává sama sebe...