Recenzie (80)
Predestination (2014)
Nejzvláštnější film na téma cestování časem co jsem kdy viděl...
Fotograf (2015)
Kdyby si to Saudek natočil sám a pouštěl to na svých výstavách a vernisážích svým obdivovatelkám, tak budiž. Ale proč si společně s Pavláskovou myslí, že mě bude zajímat tendenční výpověď starýho ukřivděnýho umělce, navíc mizerně natočená a ještě hůř sestříhaná???! Nic na věci nemění ani přesvedčivé výkony Karla Rodena a začínající hvězdy Míši Málkové, která se v mrchách všeho druhu našla... Prostě neuvěřitelně špatný film! Jo a LHÁT SE NEMÁ, Jeníčku!
Stokerovci (2013)
Po shlédnutí jsem dva dny přemýšlel, co za žánr jsem to vlastně viděl. V otázce hodnocení jsem osciloval mezi jednou a čtyřmi hvězdami. Nakonec když sečtu téměř bezchybné obsazení (výjimečně ani nijak nevadila N. Kidman), atmosféru, vizuál a fakt, že i přes nejistotu mě nakonec film ani chvíli nenudil, dávám s klidem v duši za slabší čtyři. Ten film je prostě tak jinej, že si 70% zaslouží. Jo a Mia si bezpečně upevňuje místo v mých top 5 hereček under 30.
Koniec sveta (1999)
Typický Hyams a Arnie ani tentokrát nepřesvědčil, že umí hrát. Námět sice docela zajímavej, ale finální scénář je tak blboučkej, že ono ani vlastně moc co hrát nebylo. JEště, že Gabriel Byrne má svoje charisma a Robin je tu ještě docela roztomilá...
Žoldnierska zrada (1978)
Objektivně je to tak 3a1/2*, ale byl to jeden z prvních akčních a zároveň válečných filmů, co jsem někdy v půlce osmdesátek viděl, proto zaokrouhluji nahoru.
Muži, ktorí nenávidia ženy (2009)
Po shlédnutí americkýho remaku (dá se filmu natočenýmu pouhé dva roky po originálu vůbec říkat remake? není to prostě kopie???) od Mr. Finchera, musím chtě nechtě téhle pecce přidat ještě jednu * na plný počet.
Muži, ktorí nenávidia ženy (2011)
Kdyby neexistoval prakticky dokonalý originál, možná bych uvažoval i o pěti *... Nevím, proč jsi to bral Davide, podle mě máš na víc, než přizpůsobovat kvalitní látku americkýmu divákovi. A navíc jsi mě nemile překvapil až skoro doslovnou podobností.
Borgman (2013)
Jedna za Stine. Jinak ztráta času.
Osudový dotyk (2004)
Téměř dokonalý crossover, který jasně dokazuje, že s perfektním scénářem se dá natočit svěží, originální a zábavný film aneb "za málo peněz hodně muziky"!
Správcovia osudu (2011)
O dvě třídy slabší, než tohle: http://www.csfd.cz/film/45608-osudovy-dotek/. Pro mě 2 a 1/2 **