Recenzie (164)
Simpsonovci - The Star of Backstage (2021) (epizóda)
Klasický Disneyovský díl. Sice jsem byl v rozpacích z toho, že mnoho postav popřelo vlastní minulost z předchozích sérii a celé se to tváří, jako by minulé epizody nikdy neexistovali. Přesto hodnotím čtyřmi body, a doufám, že se toto nebude opakovat. 75%
1. MISE - Příliš úspěšná praxe (2021) (epizóda)
Opravdu skvělá epizoda. Děj je příjemně dramatický a napínavý. Těším se na další díly. Obsazení velice chválím a jednotlivé události jsou opravdu zajímavé.
Artemis Fowl (2020)
Nádherné, nové a zajímavé.
Bourák (2020)
Odpad, protože tu hraje Trojan. Víc vidět nemusím.
Cesta kolem světa s Ondřejem Sokolem a Lukášem Pavláskem (2020) (seriál)
Spousta zajímavých míst a informací. Moc se mi tento pořad líbí.
Dolittle (2020)
Co jsem čekal to jsem dostal. Chválím a doporučuji. Originální a lepší než pokus s Murphym.
Einstein - Případy nesnesitelného génia (2020) (seriál)
Je to skvělý kopírák, ale sranda. Líbí se!.
Enola Holmesová (2020)
Celkem dobře natočeno se skvělým obsazením i nápadem. Moc jsem si film na Netflixu užil.
Greta (2020)
Živá Lísa Simpsonová. Chvály hodné.
Jurský svět: Křídový kemp (2020) (seriál)
Krásná jednohubka na doplnění čekání na 10. červen 2022. Jednoduchý příběh a porce skvělého obsazení. Animace je skalně realistická a působí opravdově.