Recenzie (320)
Zlatíčka pre každého (2001)
Velice zábavné... Hank Azaria ve svý životní roli..
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Tenhle film bude skvělej i v době, kdy na Zemi budou vládnout stroje..
Ostrov Dr. Moreau (1996)
Velice velice.. velice nepovedené..
Čeľuste (1975)
Klasika nejklasičtější.. dokonalost sama.. pro mě nejlepší Spielbergův (jím samotným dodnes nepřekonaný) film.. škoda všech těch zcela nepodařených pokračování..
Opus pána Hollanda (1995)
Asi jeden z nej snímků, ve kterých jsem viděl Richarda Dreyfusse.. a i když se na konci daly čekat tuny plačtivýho cukrkandlu, který se bohužel taky dostavily.. přeci jen je to milý a laskavý film, kterých se zase tolika netočí..
Miliónové preteky (2001)
Scénář bohužel dost často zoufale nestačil tak skvělýmu hereckýmu obsazení, který prostě nemělo co hrát (bohužel).. nicméně pokud člověk nečeká vysloveně zázračnou podívanou, tak se i poměrně často a dost zasměje.. pro mě nej gag je návštěva židovský rodiny Jona Lovitze v muzeu Barbie..
Lepšie neskoro ako nikdy (2003)
No nikdy bych neřekl, ale Diane Keaton ve mě, ve svých skoro šedesáti, dokázala probudit zvířecí chutě, což se jí jako pětadvacítce nepodařilo ani přibližně..
Ten najlepší (2000)
Nejhorší film v jakým jsem kdy viděl hrát Roberta de Nira.. film se dá použít snad jedině jako agitka americkýho námořnictva.. za předpokladu, že se bude promítat na prvním stupni základních škol..
Harry Potter a väzeň z Azkabanu (2004)
Oproti předchozím dvěma dílům slabší vizuální zpracování.. navíc mě přijde 3. díl nejslabší i co se literární předlohy týče.. Michael Gambon jako Brumbál taky není Richard Harris.. pro mě trochu zklamání, ale i tak zůstává Harry Potter velkou zábavou..
3:15 zomrieš! (2005)
Jako horor to prakticky nesplnilo svůj účel.. bát se nebylo čeho.. jen velká nuda od začátku do konce.. dvě hvězdičky jsou alespoň za slušnou dřevorubeckou práci..