Recenzie (320)
Rivali pod červeným slnkom (1971)
Hodně netradiční western se skutečně hvězdným obsazením.. naprostá klasika.. Delon v jedné ze svých mála opravdu záporňáckých rolí.. + překrásná Ursula Andress..
Navždy a ďaleko (1992)
Za tři s odřenýma ušima.. a to ještě spíš za Nicole.. Cruisovi bych v tomhle filmu dal pětikorunu a poslal ho na zmrzlinu.. nicméně chápu, že děvčata mezi 13-16 musí tenhle film zbožňovat..
Polibek upíra (1988)
V tomhle filmu je béčkový úplně všechno.. od scénáře.. přes výpravu.. hudbu.. herecký výkony.. včetně Cage.. ale bože div se.. je to docela sranda.. zvlášť konec, ten se povedl..
Hale and Pace (1988) (seriál)
Něco mezi MPFC a Benny Hillem.. "opepřit?" :-)
Mladí v partě (1982) (seriál)
Srovnávat tuhle pakárnu s Monty Pythonama nebo s Trpaslíkem můžou snad jen slepý a hluchý.. Co je vtipnýho na pitvoření se pár šašků bez jakýkoli pointy?
Tarzan (1991) (seriál)
Za sexy Lydii Denier..
Xena (1995) (seriál)
Bejt holka, asi dám tak o tři hvězdičky míň.. :-)
Anjel Pána (2005)
Po hodně dlouhý době podařená vánoční pohádka.. má na to, aby se stala vánoční klasikou.. čas hraje pro ní..
Kam slunce nechodí... (1971) (TV film)
Janžurová s Menšíkem jsou v tomhle filmu fenomenální..
Muži nestárnou (1942)
No aby Pivec.. jakejkoli to byl fešák.. sbalil babičku, matku i dceru.. to už trochu přehnali..