Recenzie (2 439)
Noc drůbežích mrtvol (2006)
Vedle Toxic Avenger a Atomového gymnázia tohle považuju za nejlepší tromáckou věc - muzikálové čísla, trommaties a poslední půlhodinka by se mohla klidně měřit s Braindead.
Nestyda (2008)
Ale jen za tu scénu s učitelem v bordelu.
Tajemství (2006)
O.K. O.K. nalepil jsem si teda stokorunu nad dveře, abych na ni dycky viděl a čekam jak zbohatnu. Hodně optimismu a pozitivní energie tenhle film nalije do žil. .. Možná to bylo tím pivem, které jsem popíjel při sledování ... ?
Krvavý piesok (2009)
Tohle mi přišlo jako hodně blobá napodobenina Mrtvé hlídky. Jenže ono to je od tvůrce zajímavých a svěžích Mrtvých duší. Film jsou samé divné (ani ne) polohalucinace, hloué tlachání, nějaké jakoby symbolismy a to je vše.
Bill Gates - Jak šprt změnil svět (2007) (TV film)
Spíš oslavné promo, než dokument do hloubky.
Ohnivé vozy (1981)
Tak tady jsem až do závěrečných titulků nepochopil oč jde, proč si režisér zvolil tohle téma, kdo je kdo, kontexty situací.
Ajami (2009)
Festivalový film se vším všudy.
Max Manus (2008)
O trošku akčnější a míň rozevláté a melodramatické než Tři sezony v pekle. Jinak mě to bavilo asi tak stejně jako by Nory či Dány bavil film o válce z jakéhosi dalekého Československa...
Pepperminta (2009)
Znáte ty řeči o spontánnosti, revoltě, dělání si toho co chci atd. . . A tady je to fakt roztomilé.
Van Diemen's Land (2009)
Chodí pešek okolo, nekoukej se na něho. Koho pešek sekerou bouchne ... Prvních patnáct minut jsem se bál, že by to mohl být průser, protože herecké výkony a úvod do příběhu byly na úrovni ochotníků. Pak jsem se přestal bát a začal počítat mrtvoly a tipoval koho kdo sežere jako dalšího. Tohle nemá naprosto nic z roztomilosti Dravců. Nic z bezvýchodnosti Aquire, hněv boží. Nic z uhračivosti Malickových filmů. Vůbec nic, jen hodně mírné jatka a pár špinavých chlapů. Ta atmosféra filmu? Tou je myšleno pár přeletů nad pustou Tasmánií ...