Recenzie (2 443)
Kráľ Artuš (2004)
Strašně roztahaný a nudný film. Většinu času zabírají zdlouhavé a zbytečné dialogy postav na poli. Ano na poli nebo také v lese. Vůbec nedostatek kulis je pro Artuše charakteristický. A bitevní scény? Když už nějaké jsou tak je to pořád to samé. Monotónní osekávání se meči a přepadávání kolony vozů. Nuda. Film má překrásnou kameru a i mlžná stylizace krajiny je docela fajn. Bohužel tohle a ani osvědčená kýčovitá hrdinská hudba ala Skála tentokrát nestačí. Nedokážou zakrýt režiserskou bezradnost Fuqui. Pryč od této demýtizace a hurá na Excalibur.
Krvavé stopy (2004)
Zvláštní film. Má zajímavý námět a velice dobré technické zpracování. Práce s kamerou je vynikající. Bohužel ze začátku originalně působící příběh se nijak nerozvíjí a v podstatě až do konce je to to samé. Sice neředěné drama, ale bez špetky překvapení, potřebé chvilky oddechu, zlehčení a opravdu zásadního zvratu. To samé hudba. Tísnivé smyčce působí strašidelně a nepříjemně. Jenomže zní skoro nonstop. Přiznám bez mučení že po 80-ti minutách toho samého jsem neměl moc sílu vnímat nikterak působivý závěr. Tak dávam průměrných 50% procent za nemasný neslaný zážitek s rozpačitým vyvrcholením. Škoda. Sheldon Wilson talent má.
Vivat Amerika! (1996)
Slabý odvar Maniac Copa. Nenápadité a rovněž je moc dobře znát že film měl pidirozpočet.
Kruh 2 (2005)
U úvodní scény jedničky jsem se tak bál, že jsem musel vyběhnout z pokoje a na chvíli se odreagovat. Úvodní scéna dvojky byla tak trapná, že jsem ještě minutu po jejim konci kroutil nevěřícně hlavou. A začal se připravovat na nejhorší. To následovalo v podobě spousty nesmyslných a trapných lekaček a Nakatovym až fetišismem pro tekoucí vodu a digitalní triky. Brrr. Fanouškům serie Ringu doporučuji se tomuto braku vyhnout velkým obloukem.
Pururambo (2005)
Pro milovníky přírodopisných dokumentů o málo probádaných končinách a jejich obyvatelstvu je Pururambo určitě zážitek jako hrom. Já v něm viděl jen monotónním hlasem doprovázené obrázky z džungle. Možná jsem až moc navyklý na filmy Wernera Herzoga, možná jsem šáhl hodně mimo svoje žánrové spektrum. Ale každopádně mě Pavol Barabáš ničim neohromil.
Hady v lietadle (2006)
Děj filmu, motivace hlavních hrdinů, zvraty a rozuzlení by se dalo shrnout do jedné holé věty á to ehm = Hadi v letadle. Když je na celem filmu nejlepší videoklip u závěrečných titulků, tak pak je opravdu něco špatně. Otravné, ukecané, nepřekvapivé, nezajímavé a hlavně absolutně nebrutalní :-)
Prázdniny Mr. Beana (2007)
Smutný (prozatimní ?) konec Mr. Beana. Vše co mělo být vtipné bylo použito už dříve. Nápad s natáčením na videokameru byl hodně nešťastný. Karel Roden nemastný neslaný. To malé ďěcko vyloženě otravné.
Terkel má problém (2004)
Ono se to strašně dobře rozjíždí a má to vtip. Jenže všechno co bylo na začátku načrtnuto se pořád dokolečka opakuje a jak je známo opakovaný vtip přestává být vtipem. Terkel je mix sprostých nadávek bez scénáře. Možná 20-ti minutový kraťas by byl super, ale toto!
Kriminál (1989)
Takový Rocky Balboa co sešel ze scestí a zapletl se do velkých problémů. Milý, naivní film co neurazí.
Pád do tmy (2005)
Jeden z nejlepších hororů co jsem kdy v životě viděl. Atmosférické podzemní peklo, které vygraduje drtivým a nečekaným rozuzlením. Přesně takhle si představuji horor. Snad netřeba dodávat že pro maximalizaci zážitku z filmu je třeba se na Pád do tmy koukat potmě v noci :-)