Recenzie (2 443)
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
UPDATE 2020: Tak kvůli Gemě .... Tohle by se mi nelíbilo ani ve dvanácti. Teda výjma Gemmy Arterton samozřejmě.
Pontypool (2008)
No tak je to nejoriginálnější "zombie horor" jaký znám, to jo. Za nápad a super herce 80%.
Všechnopárty (2005) (relácia)
Skoro stejně zajímavá talk show jako ta Krausova. Jen tak dál dědo Šípe!
Robin Hood (2010)
UPDATE 2019: A tak ono ta prodloužená verze má něco do sebe - jako zajímavý politický thriller. A úžasné scény s loďmi … ----- Ridley Scott si tu ze všech (producentů Universalu) udělal dokonalou prdel. Dobře jím tak. A co my? Tak snad někdy příště. Dokud Crowe bude uvěřitelný aspoň jako rytíř.
Wrestlemaniac (2006)
Víceméně levný fan projekt, ale klidně jo. Kolega Slasher to vystihl celkem dobře. Jen nečekejte až tak extra nálož bizardností ...
Tales from the Crapper (2004)
TOHLE , záměrně píšu tohle a ne tenhle film, vzniklo jako oslava třicátin Tromy a je to docela mazec. Příběh žádný (jako by to byla u Tromy novina), nechutností dostatečně, starých zasloužilých tromáckých herců spíš míň a hlavně všude vyvalené kozy a pipina zJulie Strain v jejím opus magnum. Co taky čekat od něčeho co spojuje prsatky + zombíky + kanibalismus ... Navrch je tu ten tlusťoch z LOSTu a Oliver Stone namluvil audiokomentář, který se občas sám spustí jako primární zvuková stopa. .. Takže asi tak.
Maskhead (2009)
No tohle je takový typický žánrový přírustek. Víc nadhledu a vtipu by nezaškodilo. Otázkou je ale spíš kolik lidí tento žánr sleduje :-))
Tunelové krysy (2008)
No regulérně asi fakt nejserioznější a nejlepšího Uweho film, ale já z něho bohužel pro samou tmu v každé druhé scéně moc neviděl :-(. 50%.
Vlak smrti (2008)
A tak nic proti ničemu - na Ukrajině ve vlacích se maj skoro stejně jako Slováci v hostelech, jen to není takové nechutné. Obvyklá vyvraž´dovačka, která svým prostředím dovede vytrhnout z letargie. Ovšem zázraky nečekat prosím pěkně.
Iron Man 2 (2010)
Dvě hvězdičky za Mickey Rourke - nejlepšího mutanta ever, jednu si rozdělí šarmantní Gwyneth a prdelka Scarlett. Roberta beru jaksi mimoděk, předvedl na chlup to samé co v jedničce.