Posledné recenzie (71)
Roky a roky (2019) (seriál)
Pozvolný nápaditý rozjezd, ve kterém všechno fungovalo, postupně ničí zbytečná překombinovanost a ke konci už se seriál topí ve své sci-fi rovině. Jako celek ale sympatická minisérie.
Tiché miesto (2018)
Hezky atmosférický survival se zajimavým námětem zahrnujícím minimum dialogů a nervydrásající napětí, kdy hlídáte aby ani jen špendlík neupadl na zem. Na nervy však nehraje pouze napětí, daleko horší jsou všechny logické nesrovnalosti a díry v sofistikovanosti. What is the WEAKNESS??? Poslední půlhodinu už jsem měl problém film dokoukat, protože jsem nechápal logiku některých činů a řval jsem na televizi jako šílenec.
Banánové rybičky (1999) (relácia)
Funguje jistá nostalgie z dětství, ale odpad to určitě není. Ty pestré barvy, animovaná image a prostřihy z filmů a seriálů, to má šmrnc, ano samotná Halina a pokecy nejsou nic úžasného. I když rozebírání jednoho tématu určitě lepší nápad než všechny jiné talkshows u nás. Z nočních repríz mi to navíc utkvělo v mysli jako late-night show. Pro mě je to tedy jediná česká late90s late-night talkshow, má pro mě určité kouzlo.