Recenzie (54)
Boj o moc - Večírek (2023) (epizóda)
Scéna Toma a Shiv na terase je nejlepší část celého seriálu. Prove me wrong,
Bono a The Edge: A Sort of Homecoming s Daveom Lettermanom (2023)
Jsem obrovský fanoušek U2, viděl jsem snad všechno co šlo, jel jsem do Berlína na poslední dvě tour, dokonce jsem si letos v lednu koupil Bonovu knihu. Ale tohle je dost plytké. Nic nového se člověk nedozví, záběry jsou hezké a zpracování taky, ale víc nic. Trochu zklamání.
Tár (2022)
Ten film človeka donutí přemýšlet, jak dnešní cancel culture dokáže bleskově ovlivnit život jednotlivce bez jakéhokoli zamyšlení, že na každém životě záleží. Chápu, že se člověk může chovat nevhodně a je v pořádku za to být potrestán. Ale představa, že vydělám spoustu peněz díky činnosti, kterou miluji a tu najednou nemůžu vykonávat? K čemu pak ty peníze jsou? A díví se někdo, že lidi začnou bláznit?
Pozadí událostí (2022) (seriál)
Po dlouhé době jsem si pustil české krimi. Zvláštní, v něčem zajímavé, dobrý čtvrtý díl, Katarzio miluju tvoji hudbu, ale na tom hraní ještě makej. Ventolin vtipnej, příběh průměrnej. Havelka a jeho sarkastické dialogy se sestro mě moc bavily.
Mimoriadna udalosť (2022)
Celý příběh včetně téměr všech fórů je možné vidět v traileru. Nic víc za tu hodinu 3/4 nedostanete.
Každá minúta života (2021)
Psychopati!
Zátopek (2021)
Milej film, nenudil, nebyl to patos, určitě si najdětě čas!
Chyby (2021)
Docela dost raw film, na české poměry.
Bože, ty si hajzel (2020)
Docela pohodový film pro odpolední Novu. Žádná šílená záplatka, žádný náročný příběh. Ani slza nakonec neukápla. Mohlo by to být delší a stát se víc věcí. Mohlo by to být reálnější. Fakt mě štvalo, že ujeli 1000km americkým Fordem, co žere 100 na 100, a tankovali jen jednou.
1917 (2019)
Skvělý film, nachápal jsem jak krásně je to natočený. Vypadá to úžasně.