Recenzie (1 098)
Strážcovia Galaxie 2 (2017)
Začátek byl nějak v pohodě, ale pak taková blbost nic novýho, děj o ničem. Chtěl jsem si zopakovat první díl, ale nějak mě to odradilo. asi tahle serie má u mě konečnou.
Osmý smysl (2015) (seriál)
Dal jsem skoro dva díly a vůbec nějak nevim o co tady jde. Takže tenhle seriál u mě konečná. Někteří jsou z toho nadšení, ale já nenašel nic co by mě zaujalo. Třeba mi to někdo v hospodě vysvětlí.
Gantz: O (2016)
Příšery byly super. Tohle je film pro mě.
Raňajky u Tiffanyho (1961)
Audrey Hepburn byla úžasná a roztomilá, jako vždy, ale někdo jí to tady hodně kazil a byl to George Peppard vůbec jí nestíhal a čuměl, jak pičus. To je taková škoda. Měl sní hrát někdo jiný.
21 Jump Street (2012)
Prvních 25 minut fakt vtipných, ale pak to šlo z kopce. Konec trapnej to umí hlavně v USA takhle filmy zkazit koncem.
S Hudbou Vesmírnou: Je nám teplo! (2015) (hudobný videoklip)
Dominika je hodně bláznivá a hezká. Hlavně, když se směje.
Američtí bohové - The Bone Orchard (2017) (epizóda)
Debata na hřbitově byla zajmavá to zachránilo, abych nedal nižší hodnocení. Ještě zkusim asi 2 díly, ale tenhle seriál nebude pro mě.
Divoké včely (2001)
Kdyby tam nebyl Liška a Vilhelmová tak film docela o ničem, ale v práci se na to dalo koukat. Holkám v práci jsem ukázal, jak Dušek se chtěl pochlubit co mu nadělila příroda. To je vše co k tomu mohu napsat.
Experiment Belko (2016)
Nic originálního, ale podívat se na to dá.
Ďábelské líbánky (1970)
Brejchová dokonalý výkon a hlavně krásná a sexy. A spolu sní hráli super Libíček a Brodský. Podle názvu filmu bych čekal blbost a dostal jsem opak.