Recenzie (182)
Polski film (2012)
Havlát, pičo!
Vymedzený čas (2011)
Skvělý nápad, slabé zpracování.
Nepohodlný (2005)
Příliš táhlé a ta režie byla taková... televizní. Rachel na mě působila nepříjemně, flashbacky byly dlouhé a Ralph byl na "zahradníka" až příliš velký dobrodruh.
Američan (2010)
V Bruggách po italsku
40 rokov panic (2005)
Catherine Keener je prostě krásná ženská a tato komedie v nitru vůbec není tak ztřeštěná, jak vypadá. Je to takova Stillerovina.
Jednoducho sexi (2002)
Je vůbec možné, aby se točily takové trapné filmy?
Noc oživených mŕtvol 3D (2006)
První 3D film, u kterého byla prdel + dokonalý Sid Haig s lopatou.
Verejní nepriatelia (2009)
Skvělé, ale tak kamera.. Proč proboha? Toto není Collateral...
Hriešny tanec (1987)
Takhle má vypadat správná limonáda. V tom jsou osmdesátky nepřekonatelné.
Planéta bez ľudí (2008) (TV film)
3D vizualizace je sice poměrně levná, ale o tu tu tak nejde. Celkem mě vystašilo, že by v roce 10 008 n.l. zůstaly po člověku leda pyramidy a veškerá moderní civilizace by jednoduše zmizela...