Posledné recenzie (192)
Ricky Gervais: Armageddon (2023) (relácia)
Zatím nejhorší Rickyho stand-up. Dřív bořil hranice toho, z čeho všeho se ještě dá dělat sranda. Teď už jen několik let recykluje vtipy a vysvětluje, proč by se jim lidé měli smát.
Zámek a klíč (2020) (seriál)
Tohle není další Stranger Things. Nesympatické a špatně zahrané postavy, které se do jedné chovají jako naprostí idioti. Měli tolik kouzelných propriet a využívali je naprosto nevhodným způsobem místo toho, aby hrdinové vyřídili hlavní zlo už ve druhém díle, na to jsem fakt neměl nervy. V polovině jsem seriál vzdal. PS: Hrozně tomu chyběl nadhled. Zámkovi bydlí v Klíčově a nikomu to nestálo za vtipnou hlášku.
Žít se sebou (2019) (seriál)
Paul Rudd má ve svých filmech celkem dvě herecké polohy a tady je naplno zužitkoval (myšleno v dobrém). Dost mě mrzel ten limonádový konec, vždyť to celé gradovalo tak hezky, že z toho mohlo být hutné psychodrama, které by rozvedli ve druhé sezóně. Parádní byla Aisling Bea, která vypadá jako mladší verze Rachel Weisz.