Recenzie (339)
Po prečítaní spáľte (2008)
Po dlouhé době zas něco od Coenů, co se mi líbilo. není to sice Fargo nebo Big Lebowski, ale má to poměrně blízko.
Dobré ráno, Vietnam (1987)
Trochu zklamání, hlavně ve výkonu Williamse. Hyperaktivní žvatlání a měnění hlasu mi prostě vtipný nepřijde. Zbytek byl dobrej.
Dostaňte agenta Smarta! (2008)
Bondovská parodie, která se sice neubránila hluchým místům, zato nebyla trapná, jak u parodií bývá smutným pravidlem.
Iron Man (2008)
Tak jsem si říkal že vypnu a budu se bavit, ale ono to prostě nejde, naivní až hloupý děj a technologie hodně ruší. Ale největší pecku tomu dává světonázor, který z filmu vyplývá, to fakt aby měl člověk strach, co bude za pár let. Jediné pozitivum jsou obsazení herci.
Kung Fu Panda (2008)
Po oslavných recenzích jsem čekal víc než průměrný animák. Ale i tak pohodovka na večer. Nenadchne, neurazí a nestihne nudit.
Povýšenie (2008)
Vcelku dobrý film o depce člověka zaměstnance v přehnaně "zákaznicky" orientované kultuře.
Hancock (2008)
Vtipný koncept superhrdiny ožraly a vagabunda :). Ale celkově nedotažené.
Speed Racer (2008)
V jádru ničím zajímavý rodinný film s morálním ponaučením, který tvůrci oděli do šílených barviček a ultrastylizovali moderní (auta a závody) versus retro (telefony atd). Dalo by se říct, že zvítězila forma nad obsahem... kdyby teda tam nějaký obsah byl :). Film také strhává přílišná délka. Snad jediné stálo za to byli vlastní závody, ale i tam mě dost štvali nesmyslné rotace proti směru pohybu.
Větší, silnější, rychlejší (2008)
Další výborný dokument o lidské motivaci, schopnostech a hranicích. Hlavní zaměření je na steroidy v kulturistice, ale dostane se i na další sporty, politiku a vůbec. Příjemný snímek k zamyšlení.
Kde se sakra skrývá Usáma Bin Ládin? (2008)
Chytrý a zábavný dokument, který se pokouší hlavně ukázat lidskou stránku islámu a arabského světa. Doporučuji shlédnout jako výukový materiál skoro všem.