Posledné recenzie (4)
Neskrotná (2012)
Tenhle animák se mi dost líbil. Perfektní animace i příběh. Ale hlavne se mi líbili vlasy Meridy :D
Terkel má problém (2004)
Musím uznat, že tenhle animák mě bavil, ale některé scény byly nudné (hlavně na začátku....) ale má to humor, fajn hlášky a animace je docela zajímavá ...
Farma Rak (2011) (seriál)
upřímně si myslím, že to není vtipné spíše trapné!