Obľúbené filmy (9)
Vojvodkyňa (2008)
Vydáš sa a basta! (2007)
Dracula (1992)
Kocúr v čižmách (2011)
Príšerky: Univerzita (2013)
Hľadá sa Nemo (2003)
Terkel má problém (2004)
Musím uznat, že tenhle animák mě bavil, ale některé scény byly nudné (hlavně na začátku....) ale má to humor, fajn hlášky a animace je docela zajímavá ...
Cesta do fantázie (2001)
Neskrotná (2012)
Tenhle animák se mi dost líbil. Perfektní animace i příběh. Ale hlavne se mi líbili vlasy Meridy :D